Kategoriler
Süper Lig Haberleri

Fenerbahçe’nin eski futbolcusu Serhat Akın’a silahlı saldırı

Fenerbahçe’nin eski futbolcusu Serhat Akın, sosyal medya hesabından silahlı saldırıya uğradığını duyurdu. Akın, ayaklarından yaralandı.

Fenerbahçe’nin eski futbolcusu ve şu anda futbol yorumcusu olan Serhat Akın silahlı saldırıya uğradı. Program çıkışı ayaklarından vurulan Akın, yaralanarak yere yığılırken, saldırgan ya da saldırganlar olay yerinden kaçtı. Akın, saldırıya uğradığını sosyal medya hesabından “Program çıkışı ayaklarıma sıktılar, son sözümüz Fenerbahçe” sözleriyle paylaştı. Polisin olayla ilgili incelemesi sürüyor.

Kategoriler
Süper Lig Haberleri

TFF 2. Lig: Belediye Derincespor: 1 – Aksarayspor: 5

TFF 2. Lig Kırmızı Grup 4. haftasında Belediye Derincespor evinde karşılaştığı 68 Aksarayspor’a 5-1 mağlup oldu.

Hakemler: Murat Kasap, Bülent Korkmaz, Sezgin Şahbaz

Belediye Derincespor: Volkan Mert Korkmaz, İlker Akar, Ömer Alp Gülay (Hakkı Can Aksu dk. 46), İsa Nalbant (Enes Kuşçu dk. 79), Denizalp Özdemir, İlyas Yılmazer, Bedirhan Yıldız, Emirhan İrze (Mustafa Batuhan Altıntaş dk.46), Hüseyin Eren Bektaş (Onur Taha Takır dk.60), Berkay Samancı (Yunus Karakaya dk.46), Berat Kartal

68 Aksarayspor: Ali Türkan, Onur Ramazan Toprak (Efe Niyazi Kurtulmuş dk. 71), Doğan Ateş (Atamer Bilgin dk.19), İbrahim Yılmaz (Yasin Abdioğlu dk. 71), Muhammet Onur Başyiğit, Ahmet Kağan Malatyalı, Ahmet Abdullah Çakmak, Alim Harlak (Behlül Aydın dk. 71), Sezer Yıldırım, Ercan Yazıcı (Oğuzhan Açıl dk. 55), Abdurrahman Canlı

Goller: Mustafa Batuhan Altıntaş (dk. 71 pen.) (Belediye Derincespor), Ahmet Abdullah Çakmak (dk. 4), İbrahim Yılmaz (dk. 16), Abdurrahman Canlı (dk. 40), Onur Ramazan Toprak (dk. 58), Alim Harlak (dk. 65) (Aksarayspor)

Sarı kartlar: Ömer Alp Gülay, Yunus Karakaya (Belediye Derincespor), İbrahim Yılmaz, Alim Harlak (Aksarayspor)

Kategoriler
Süper Lig Haberleri

İskenderunspor’a yeni forma göğüs sponsoru

TFF 2. Lig Beyaz Grup ekiplerinden İskenderunspor, Türkiye’nin global yeşil çelik üreticisi Tosyalı ile göğüs sponsorluğu konusunda 1 yıllık sözleşme imzaladı.

Bu sponsorluk, İskenderunspor’un 2024-2025 sezonu boyunca Türkiye Profesyonel Futbol Ligleri, özel maçlar ve kupa maçlarında kullanılacak formaların göğüs kısmında yer alacak.

“Bir rüyası bir hayali var bu şehrin” sloganıyla tanıtılan yeni formalar 3 farklı desenden oluşuyor. Klasik çubuklu forma, ’Atatürk’ün izinde’ mavi forma ve ’Körfez’ beyaz forma storelardaki yerini aldı. Turuncu-mavili kulüp, ’Şimdi daha güçlüyüz. 2024-2025 yeni sezon formalarımızla mücadele ruhunu sen de yaşa’ diyerek taraftarlarını destek olmaya çağırdı.

Kategoriler
Süper Lig Haberleri

Ziraat Türkiye Kupası 2. Eleme Turu eşleşmeleri belli oldu

Ziraat Türkiye Kupası 2. Eleme Turu eşleşmeleri bugün yapılan kura çekiminin ardından belli oldu.

Ziraat Türkiye Kupası 2. Eleme Turu Kura Çekimi, TFF Riva Hasan Doğan Milli Takımlar Kamp ve Eğitim Tesisleri’nde düzenlenen törenle yapıldı. Orhan Saka Konferans Salonu’nda düzenlenen kura çekim törenine TFF 1. Başkan Vekili, İcra Kurulu Üyesi, Süper Lig’den Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Mecnun Otyakmaz, TFF 2. ve 3. Lig Kulüplerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Murat Şahin, Ziraat Bankası Kurumsal İletişim Müdürü Erdinç Erdoğan, TFF Sportif İşlerden Sorumlu Genel Sekreter Yardımcısı Özcan Şepik ve TFF Protokol Direktörü Mustafa Baltacı ile kulüp başkanları ve temsilcileri katıldı. Kulüp başkanları ve temsilcileri tarafından gerçekleştirilen kura çekimine TFF 2. ve 3. Lig Kulüplerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Murat Şahin ile TFF Lig Yönetimi Direktörü Besim Yalçın eşlik etti.

Ziraat Türkiye Kupası 2. Eleme Turu eşleşmeleri şu şekilde:

Türkmetal 1963 Spor- Pazarspor

Bulvarspor – İnegölspor

Kilis Belediyespor – Balıkesirspor

Kahramanmaraş Spor – Çorlu Spor 1947

Ağrı 1970 SK – Arnavutköy Belediyesi FK

Uşakspor – Bursaspor

Muğlaspor – Sarıyer

Niğde Belediyesi Spor – 68 Aksarayspor

Erciyes 38 Futbol SK – Polatlı 1926 SK

Osmaniyespor FK – Diyarbekirspor

Bitlis Özgüzelderespor – Kelkit Hürriyet SK

Altay – Karaman FK

Karabük İdmanyurduspor – Bursa Nilüfer FK

Giresunspor – Viranşehir Belediye Spor

Tuzlaspor – Tire 2021 FK

Büyükçekmece Tepecik Spor – Serik Belediyespor

Etimesgut Belediyespor – Şırnak Petrol SK

Fatsa Belediyespor – Silifke Belediye Spor

Çayelispor – Yeşil Yalova FK

Fethiyespor – Düzcespor

Amasyaspor FK – Bucak Belediye Oğuzhan Spor

Nazilli Spor – Somaspor

Yozgat Belediye Bozok Spor – Kırklarelispor

Ankara Demirspor – Mazıdağı Fosfat Spor

Adıyaman FK – Afyonspor

Artvin Hopaspor – Belediye Derince Spor

Zonguldak Kömürspor – Kırıkkale Futbol SK

Beykoz İshaklı Spor Faaliyetleri – Mardin 1969 Spor

Küçükçekmece Sinop SK – Altınordu

Bayburt Özel İdare Spor – Bergama Sportif Faaliyetler

Ergene Velimeşe Spor – Çankaya SK

Kategoriler
Süper Lig Haberleri

Ömer Kozakoğlu, 11 kez bilek güreşi şampiyonu olan rakibini eledi

https://41.com.tr/wp-content/uploads/2024/09/omer-kozakoglu-11-kez-bilek-guresi-sampiyonu-olan-rakibini-eledi-0-LLFPJlUH.mp4
Kocaeli’de yaşayan 21 yaşındaki Ömer Kozakoğlu, Slovakya’da düzenlenen Avrupa Bilek Güreşi Şampiyonası’nda ve Moldova’da yapılan Dünya Bilek Güreşi Şampiyonası’nda altın madalya kazandı. Genç sporcu, 11 kez dünya şampiyonu olan rakibini de elemeyi başardı.

Arkadaşının tavsiyesi üzerine 5 yıl önce bilek güreşine başlayan Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Kağıtspor Kulübü sporcusu Ömer Kozakoğlu, kısa sürede büyük başarılar elde etti. Avrupa Bilek Güreşi Şampiyonası’nda 75 kilogram sağ kolda altın madalya kazanan Kozakoğlu, daha sonra büyükler kategorisinde yarışarak Dünya Bilek Güreşi Şampiyonası’nda 80 kilogram sağ kolda da altın madalyayı boynuna taktı.

Kocaeli Üniversitesi Makine Mühendisliği Bölümü’nde eğitimine devam eden Kozakoğlu, dünya şampiyonasında 80 kilogram sıkletinde altın madalya kazanan ilk Türk sporcu oldu. Hem derslerine odaklanan hem de spor kariyerine devam eden Kozakoğlu, yeni başarılara imza atmak için antrenmanlarını sürdürüyor.

Okul ve antrenmanı aynı anda yürütmenin yorucu olduğunu söyleyen Ömer Kozakoğlu, “Aslında asıl iş zihinde. İkisini birlikte yapabileceğimi, pes etmeden ilerleyebileceğimi düşünerek maçlarda bu konuya odaklanarak ilerliyorum. Maçlarımın ve sınavlarımın çakıştığı süreçler oldu. Bunlar beni derslerde geriye attı. Onun dışında antrenmanlarıma hiç aksatmadan devam ettim” dedi.

“Maçım, dünya şampiyonasında bu sene en uzun süren maçtı”

Genç yaşta büyükler kategorisinde yarışmanın kendisi için büyük bir onur olduğunu vurgulayan sporcu, “Türkiye’yi en iyi şekilde temsil etmek de gurur vericiydi. Bu süreçte bana destek olan kulübüm Kağıtspor’a, ailem ve arkadaşlarıma teşekkür ederim. Aslında maça çıkmadan büyük bir rakibim vardı. Bunu zaten biliyorduk. Etraftan gelen ’yenemezsin, yapamazsın’ sözlerine dikkat etmeyerek çıktım ve maçımı yaptım. Maçım, dünya şampiyonasında bu sene en uzun süren maçtı. Yaklaşık itirazlarla beraber 22 dakika sürdü. Dayanıklılık ve inanmak önemliydi bu maçta. Gençler kategorisinde Avrupa’da kolaylıkla şampiyon olduğum için federasyon tarafından büyüklerde yarışmam tavsiye edildi. Bende kabul ettim” diye konuştu.

“11 kez dünya şampiyonu olan rakibi yendim”

Rakibinin kendi adını duyurmuş bir yarışmacı olduğunu belirten Kozakoğlu, “Kendisinin 11 dünya şampiyonluğu var. Maçta sadece İstiklal Marşı’nı okutmak, o bayrağı dalgalandırmak ilk hamleydi. Dünya şampiyonu olduğumda çok farklı duygularım oldu. Heyecan, sinir, öfke hepsi bir aradaydı. Aynı zamanda gururluydum. Yaşayamayacağım en güzel duygulardandı” şeklinde konuştu.

Kategoriler
Süper Lig Haberleri

Ziraat Türkiye Kupası 2. Eleme Turu eşleşmeleri belli oldu

Ziraat Türkiye Kupası 2. Eleme Turu eşleşmeleri bugün yapılan kura çekiminin ardından belli oldu.

Ziraat Türkiye Kupası 2. Eleme Turu Kura Çekimi, TFF Riva Hasan Doğan Milli Takımlar Kamp ve Eğitim Tesisleri’nde düzenlenen törenle yapıldı. Orhan Saka Konferans Salonu’nda düzenlenen kura çekim törenine TFF 1. Başkan Vekili, İcra Kurulu Üyesi, Süper Lig’den Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Mecnun Otyakmaz, TFF 2. ve 3. Lig Kulüplerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Murat Şahin, Ziraat Bankası Kurumsal İletişim Müdürü Erdinç Erdoğan, TFF Sportif İşlerden Sorumlu Genel Sekreter Yardımcısı Özcan Şepik ve TFF Protokol Direktörü Mustafa Baltacı ile kulüp başkanları ve temsilcileri katıldı. Kulüp başkanları ve temsilcileri tarafından gerçekleştirilen kura çekimine TFF 2. ve 3. Lig Kulüplerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Murat Şahin ile TFF Lig Yönetimi Direktörü Besim Yalçın eşlik etti.

Ziraat Türkiye Kupası 2. Eleme Turu eşleşmeleri şu şekilde:

Türkmetal 1963 Spor- Pazarspor

Bulvarspor – İnegölspor

Kilis Belediyespor – Balıkesirspor

Kahramanmaraş Spor – Çorlu Spor 1947

Ağrı 1970 SK – Arnavutköy Belediyesi FK

Uşakspor – Bursaspor

Muğlaspor – Sarıyer

Niğde Belediyesi Spor – 68 Aksarayspor

Erciyes 38 Futbol SK – Polatlı 1926 SK

Osmaniyespor FK – Diyarbekirspor

Bitlis Özgüzelderespor – Kelkit Hürriyet SK

Altay – Karaman FK

Karabük İdmanyurduspor – Bursa Nilüfer FK

Giresunspor – Viranşehir Belediye Spor

Tuzlaspor – Tire 2021 FK

Büyükçekmece Tepecik Spor – Serik Belediyespor

Etimesgut Belediyespor – Şırnak Petrol SK

Fatsa Belediyespor – Silifke Belediye Spor

Çayelispor – Yeşil Yalova FK

Fethiyespor – Düzcespor

Amasyaspor FK – Bucak Belediye Oğuzhan Spor

Nazilli Spor – Somaspor

Yozgat Belediye Bozok Spor – Kırklarelispor

Ankara Demirspor – Mazıdağı Fosfat Spor

Adıyaman FK – Afyonspor

Artvin Hopaspor – Belediye Derince Spor

Zonguldak Kömürspor – Kırıkkale Futbol SK

Beykoz İshaklı Spor Faaliyetleri – Mardin 1969 Spor

Küçükçekmece Sinop SK – Altınordu

Bayburt Özel İdare Spor – Bergama Sportif Faaliyetler

Ergene Velimeşe Spor – Çankaya SK

Kategoriler
Süper Lig Haberleri

Ömer Kozakoğlu, 11 kez bilek güreşi şampiyonu olan rakibini eledi

Kocaeli’de yaşayan 21 yaşındaki Ömer Kozakoğlu, Slovakya’da düzenlenen Avrupa Bilek Güreşi Şampiyonası’nda ve Moldova’da yapılan Dünya Bilek Güreşi Şampiyonası’nda altın madalya kazandı. Genç sporcu, 11 kez dünya şampiyonu olan rakibini de elemeyi başardı.

Arkadaşının tavsiyesi üzerine 5 yıl önce bilek güreşine başlayan Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Kağıtspor Kulübü sporcusu Ömer Kozakoğlu, kısa sürede büyük başarılar elde etti. Avrupa Bilek Güreşi Şampiyonası’nda 75 kilogram sağ kolda altın madalya kazanan Kozakoğlu, daha sonra büyükler kategorisinde yarışarak Dünya Bilek Güreşi Şampiyonası’nda 80 kilogram sağ kolda da altın madalyayı boynuna taktı.

Kocaeli Üniversitesi Makine Mühendisliği Bölümü’nde eğitimine devam eden Kozakoğlu, dünya şampiyonasında 80 kilogram sıkletinde altın madalya kazanan ilk Türk sporcu oldu. Hem derslerine odaklanan hem de spor kariyerine devam eden Kozakoğlu, yeni başarılara imza atmak için antrenmanlarını sürdürüyor.

Okul ve antrenmanı aynı anda yürütmenin yorucu olduğunu söyleyen Ömer Kozakoğlu, “Aslında asıl iş zihinde. İkisini birlikte yapabileceğimi, pes etmeden ilerleyebileceğimi düşünerek maçlarda bu konuya odaklanarak ilerliyorum. Maçlarımın ve sınavlarımın çakıştığı süreçler oldu. Bunlar beni derslerde geriye attı. Onun dışında antrenmanlarıma hiç aksatmadan devam ettim” dedi.

“Maçım, dünya şampiyonasında bu sene en uzun süren maçtı”

Genç yaşta büyükler kategorisinde yarışmanın kendisi için büyük bir onur olduğunu vurgulayan sporcu, “Türkiye’yi en iyi şekilde temsil etmek de gurur vericiydi. Bu süreçte bana destek olan kulübüm Kağıtspor’a, ailem ve arkadaşlarıma teşekkür ederim. Aslında maça çıkmadan büyük bir rakibim vardı. Bunu zaten biliyorduk. Etraftan gelen ’yenemezsin, yapamazsın’ sözlerine dikkat etmeyerek çıktım ve maçımı yaptım. Maçım, dünya şampiyonasında bu sene en uzun süren maçtı. Yaklaşık itirazlarla beraber 22 dakika sürdü. Dayanıklılık ve inanmak önemliydi bu maçta. Gençler kategorisinde Avrupa’da kolaylıkla şampiyon olduğum için federasyon tarafından büyüklerde yarışmam tavsiye edildi. Bende kabul ettim” diye konuştu.

“11 kez dünya şampiyonu olan rakibi yendim”

Rakibinin kendi adını duyurmuş bir yarışmacı olduğunu belirten Kozakoğlu, “Kendisinin 11 dünya şampiyonluğu var. Maçta sadece İstiklal Marşı’nı okutmak, o bayrağı dalgalandırmak ilk hamleydi. Dünya şampiyonu olduğumda çok farklı duygularım oldu. Heyecan, sinir, öfke hepsi bir aradaydı. Aynı zamanda gururluydum. Yaşayamayacağım en güzel duygulardandı” şeklinde konuştu.

Kategoriler
Süper Lig Haberleri

Kocaelispor – Manisa FK maçının ardından

Trendyol 1. Lig’de Kocaelispor’un Manisa FK’ya 2-1 mağlup olduğu, 3 kırmızı kart ve 2 penaltılı maçın ardından teknik direktörler karşılaşmayı değerlendirdi.

Trenyol 1.Lig’te milli maç arasının ardından sahasında Manisa FK’yı konuk eden Kocaelispor karşılaşmayı 2-1 kaybetti. Kocaelispor’un 2. dakikada Appindangoye’nin kırmızı kart görmesiyle 10 kişi kaldığı, Manisa FK’nın ise 18. dakikada Cissokho’nun oyundan atılmasıyla oyuna dengenin geldiği ve uzatma dakikalarında Oğulcan’ın oyundan atılmasıyla Kocaelispor’un 9 kişi tamamladığı maçın ardından teknik direktörler karşılaşmayı değerlendirdi.

Ertuğrul Sağlam: “Dengemiz bozuldu”

Kocaelispor Teknik Direktörü Ertuğrul Sağlam, “Geçen hafta oynadığımız, bizim için ve ülke futbolu için talihsiz karşılaşmadan sonra hafta boyunca Kocaelispor olarak şu günü bekliyorduk. Güzel bir mesaj verebilmek, insanlara tekrar Kocaelispor’un gücünü hatırlatmak ve bizi bu yoldan kimsenin alıkoyamayacağını göstermek için güzel bir atmosfer vardı. Maalesef maça başlar başlamaz yine bir kırmızı kartla başladık. Sonrasını aslında iyi götürdük. Oyun dengede giderken sayısal olarak rakibin kırmızı kart görmesiyle dengeyi yakaladık. Sonraki bölüm istediğimiz gibi gitti. Penaltı, gol, yakaladığımız pozisyonlar ile istediğimiz gibi ilk yarıyı tamamladık. İkinci yarının başı da kontrollü gitti. İkinci golü bulabileceğimiz bir atağın bizim kalemizde gol olması sonrasında dengemiz bozuldu. Oyuncu değişiklikleri; yıpranan oyuncularımızın yerine daha diri oyuncu koyalım istedik. Sonrası bizim için iyi olmadı kabul ediyorum. Sonrasında penaltı, sonrasında tırmaladık, çabaladık ama golden sonraki bölümü iyi oynayamadık. İstemediğimiz bir mağlubiyet aldık. Ligin başı, takım olma yolunda daha fazla sorumluluk almamız gerekir. Bunu şansız bir mağlubiyet, yol kazası olarak görüp, kafamızı yukarı kaldırıp, önümüzdeki hafta Çorum maçını kazanıp, burada aynı coşkuyla taraftarımızla buluşmayı umuyorum. Çok fazla yorum yapmaya gerek yok. Taraftarımızı üzdük. Futbolda bunlar var. Yapacak bir şey yok. Kafayı yere koymanın bize hiçbir getirisi yok. Eksiklerimizi tespit edip çok çalışacağız” dedi.

“Benim gördüğümü herkes görüyor. Elimizdeki maçı rakibe verdik”

Basın mensuplarının sorularını yanıtlayan deneyimli teknik direktör Ertuğrul Sağlam, mağlup duruma düştükten sonra son bölümde oyuncuların oyundan düşme sebebinin, takımda huzursuzluk ya da ekonomik sorun mu olduğuna dair soruya, “Aynı duyguları ben de yaşıyorum. Tabii ki rahatsız etti. Çok basit, gereksiz top kayıpları, takım oyunundan uzak hareketler, takım bütünlüğünü kaybetmemiz bizim için olumsuzluklardı. Bir an önce bu hatalardan dönmeliyiz. Bu maçın son bölümünün hiçbir şekilde izahı yok. Bir gün çok kötü maç oynarsınız, çok kötü dönem yaşarsınız bizim için öyle bir maç oldu. Hiç kendi kalitelerine, isimlerine yakışmayacak hatalar oldu. Burada bu durumdan dolayı birilerini şikayet edecek değilim. Ama benim gördüğümü herkes görüyor. Çok iyi oynayan oyuncu o bölümden sonra çok amatör hatalar yaptı. Maçın o zamana kadar en iyi oyuncusu Pedro topu Oğulcan’a verse ikinci gol olacak. Gereksiz top kaybı, penaltıya sebebiyet verdi. Bunları ortaya koyup da şu sebepten oldu demek doğru değil. Kötü bir yarım saat geçirdik. Elimizdeki maçı rakibe verdik. Hataları ve eksikleri tespit edeceğiz, iyi ve kaliteli futbolcuların yapmaması gereken hataları yaptık, yapılmamasını konuşacağız” diye konuştu.

“Bu kadar kolay kırmızı kart görmememiz gerekiyor”

2 maçta 4 kırmızı kart görülmesi, Beridze ve Caner Osmanpaşa’nın performansıyla ilgili olarak da Sağlam, “Bu haftaki kırmızı kartlarla alakalı; Harun’un ve Oğulcan’ın pozisyonunu görmedim. Tam seyretmeden kırmızı kartlar doğru ya da yanlış demek istemiyorum. Tabii ki dikkatli olmak lazım. Eksik kalmak dengemizi ve oyun düzenimizi bozuyor. Sonraki haftalar adına olumsuzluk oluşturuyor. Bu kadar kolay kırmızı kart yemememiz gerekiyor. Caner takıma sonradan katıldı. 1 aydır bizimle beraber, çok da iyi çalıştı. Bir yerden de başlamak gerekiyor. Bu oyuncuları oynatmamız, maç oynar hale getirmemiz gerekiyor. Bu maç oynatmayı planladık. Uzun zamandır maç oynamayan oyuncunun 90 dakikayı istediğimiz şekilde çıkarması kolay değil. Çok da kötü maç çıkardığını söyleyemem. Başkanımız ve yönetim kurulumuzun yaptığı toplantı sonunda Beridze’nin takımda kalmasına karar verdi. Bizim oyuncumuz. Görmemezlikten gelemeyiz. Karar verdik ve bu hafta Beridze’yi oynattık. Rakip defansı çözebileceği niyetiyle oyuna soktuk. Çok fazla şey yapmak, taraftara kendini kabul ettirmek istiyor. Fazla şey yapma baskısıyla yanlış şeyler yapabiliyor. Bunu da konuşacağız. Oyuncu değişiklikleri ve sonrası, bugün istediğimiz gibi olmadı” şeklinde konuştu.

“Bu takım bu maçı unutturacak galibiyetler hediye eder”

4 maça bakıyorum. Amed maçını da işin içine katıyorum. Oynanan 5 oyunda kısa bir dönem için takımda otorite sorunu olduğunu söylemek haksızlık olur. Katılmıyorum. Mendes tecrübeli, oyuncu karakteriyle de herkese örnek gösterebileceğimiz kişiliktir. Kaçırdığı karşı karşıya pozisyonun ve penaltının etkisiyle yaptığı bir şey. O tecrübede bir oyuncunun böyle bir sarı kart görmesi kabul edilebilir değil. Otorite sorunu olduğunu söylemek de mümkün değil. Mendes öyle bir şey yapacak son oyuncu. Onları hak etmedikleri kadar eleştirerek onların da motivasyonunu bozmamak lazım. Kötü bir mağlubiyet aldık ama ligin daha başı. Bu takım gider Çorum’u yener, yeniden zirve yarışının üst basamaklarında sonraki iç saha maçlarında taraftarına bu maçı unutturacak galibiyet hediye eder” sözlerini kaydetti.

Çağdaş Çavuş: “Taraftarın alkışlaması bizi onura etti”

Manisa Futbol Kulübü Teknik Direktörü Çağdaş Çavuş maç değerlendirmesinde, “Sezona başlarken kulübümüzün yaşadığı zorluklarla beraber güzel hikaye oluşturmaya çalışmıştık. Bu hikayeyi yazabilmek adına oyuncu grubu da bana çok inanmıştı. Sonuçlarını almaya başlıyoruz Umut ediyorum ki bu devam edecek. Maç önünde Kocaelispor büyük bir camia, şampiyonluk hedefi var. Oyunun nerelerinde dezavantajları var, hangi yönünde avantajları var onlara iyi çalıştık. İçerde çok genç oyuncu grubu var. Atmosferin etkisiyle istediğimiz dominantlıkta başlayamadık. Sonrasında çok çabuk oyuna dahil oldular. Rakibi eksiltme ve üçüncü bölge oyunları çok güzel başlangıç yaptı. İlk yarı biterken yediğimiz gol ikinci devre nasıl oynayacağımızı konuştuk. Bu tür maçlarda oyuncular atmosferden etkilenmeden mücadele koymak gerekiyordu, ikinci devre bunu çok iyi yaptık. İlk devre yapamadığımız aksiyonlarımız çok güçlendi. Bununla beraber hareketliliğimiz arttı. 3. bölgede oyunu bitirme aksiyonlarını da iyi yaptık sonuç aldık. Oyuncu grubumu çok tebrik ediyorum. Zor şartlarda başlayıp bu reaksiyonu göstermek kolay değil. Bunu devam ettireceğiz. Bir deplasmanda, güçlü bir rakibe karşı galip gelmek çok değerli. Ama bunun değerli olabilmesi için bundan sonraki maçlar çok önemli. Aynı konsantrasyonla hazırlanmaya devam edeceğiz. Benim adıma ve oyuncu grubum adına güzel bir hikaye yazarız umut ediyorum. Maç sonunda taraftara çok teşekkür ediyoruz. Bizi alkışlamaları bizi onura etti. Büyük camialar, büyük taraftarlar ve büyük kulüpler bu şekilde oluşuyor. Hepsine teşekkür ediyorum” dedi.

Basın mensuplarının sorularını da yanıtlayan Çavuş, belediyeyle yaşanan sorun, devre arası konuşması, İzmit’te yetişen Oktay ve kırmızı kartlar olmasaydı oyunun seyriyle ilgili, “Tesisimizin etrafında çok fazla kazıntı var. Yaşadıklarımız çok net Görüntüler gerçek. Ben ailemle birlikte orada yaşıyorum. Orada gezdiğimde tek kazılmış yer tesisin etrafı. Oyuncu grubumu bu durumdan uzaklaştırmaya çalışıyorum. Bizim asıl işimiz yeşil sahanın içi. Buraya konsantre olmaya çalışıyoruz. O olayı çok fazla yaşamadan, doğru şekilde hareket etmek istiyoruz. Yönetimimizle birlikte çok güzel götürüyoruz.

“İkinci yarı Kocaelispor’u sahadan sildiler”

Maçın ikinci devresinde oyuncularının performansından memnun olduğunu söyleyen Çavuş, “Maç öncesi çok güzel işlemiştik ama maça öyle başlayamadık. Devre arasında seyirciden etkilenmenin hiçbir gerekliliği olmadığını, hafta içi çalıştıklarımızı saha içinde rahat bir şekilde oynamaları gerektiğini, korkmamaları gerektiğini söyledim. Cesaretle oyunu oynamalarını istedim. İkinci yarı müthiş bir oyun oynadılar. Kocaelispor’u ikinci devre sahadan sildiler. Bu beni kenarda çok keyiflendirdi. Maç önü çalıştığımız, savunmanın arkasında yapılacak aksiyonları çok iyi çalışmıştık. Neticesinde kırmızı kart ve eksilme oldu. Sonra bizde de oldu. Oyuna denge geldi. 11’e 11 olsaydı da biz aynı oyunumuzu oynayacaktık. Değişkenlerin çok fazla olduğu ortama ayak uydurmak önemli. Biz çok iyi ayak uydurduk. Bu durum bize döndü. Değerli bir galibiyet aldık” diyerek sözlerini tamamladı.

Kategoriler
Süper Lig Haberleri

Trendyol 1. Lig: Kocaelispor: 1 – Manisa FK: 2

Trendyol 1. Lig’in 5. haftasında Kocaelispor, evinde karşılaştığı Manisa Futbol Kulübü’ne 2-1 mağlup oldu.

Maçtan dakikalar

2. dakikada Appindangoye’nin rakibine yaptığı sert müdahale sonrası hakem Burak Pakkan kırmızı kartını gösterdi.

18. dakikada orta alanda sahipsiz topu kazanmak isterken ayağını fazla kaldıran Cissokho tehlikeli müdahalede bulunduğu gerekçesiyle direkt kırmızı kart gördü.

28. dakikada Oğulcan Çağlayan’ın ceza sahası içinde rakibiyle girdiği ikili mücadelede yerde kalması üzerine oyun devam etti ancak daha sonra VAR tavsiyesiyle pozisyonu inceleyen hakem Burak Pakkan, penaltı noktasını gösterdi.

30. dakikada penaltı vuruşu için topun başına geçen Mendes’in şutunda topu üst direkten auta çıktı.

45+4. dakikada Oğulcan‘ın soldan ceza sahasına ortaladığı pasta topla buluşan Mendes bekletmeden topu kale önüne gönderdi. Savunmanın uzaklaştırma çabasının yetersiz kaldığı anda top Pedrinho’nun önünde kaldı. Etkili vuruş yapan Pedrinho topu ağlara gönderdi. 1-0

58. dakikada sağ kanattan hızlı hücum şansı yakalayan konuk ekipte Diallo topu ceza sahası önüne kadar taşıyarak solundaki Ramirez’e pas verdi. Topu kontrol eden Ramirez sağ ayağıyla şut çekti ve meşin yuvarlağı ağlara gönderdi. 1-1

70. dakikada sağ taraftan Oktay’ın pasında ceza sahasında topla buluşan Kaan bekletmeden vuruşunu yaptı. Kaan’ın sert şutunda top Mehmet’in eline çarptı ve hakem Pakkan bir kez daha beyaz noktayı gösterdi.

71. dakikada topun başına geçen Oğuz kalenin sağına gönderdiği topu ağlarla buluşturdu. 1-2

90+2’de Kocaelispor’da Oğulcan Çağlayan, rakibine yaptığı müdahale nedeniyle kırmızı kart görerek oyundan ihraç edildi.

Hakemler: Burak Pakkan, Egemen Savran, Azad İlhan

Kocaelispor: Harun Tekin, Ahmet Oğuz (Mehmet Yılmaz dk. 65), Aaron Appindangoye, Caner Osmanpaşa, Yunus Emre Gedik, Pedrinho (Mijı Caktas dk. 77), Josip Vukovic, Barış Alıcı (Tarkan Serbest dk. 8), Oğulcan Çağlayan, Ryan Mendes (Ahmet Sağat dk. 77), Markao (Giorgi Beridze dk. 65)

Yedekler: Ahmet Hasan Göcen, Yusuf Cihat Çelik, Furkan Gedik, Onur Öztonga, Mesut Can Tunalı

Teknik Direktör: Ertuğrul Sağlam

Manisa FK: Muhammed Alperen Uysal, Oktay Gürdal, Bartu Göçmen, Philip Gameli Awuku, Kaan Kanak, Mamadou Cissokho, Efe Taylan Altunkara (Demba Diallo dk. 54), Oğuz Gürbulak (Kerem Arık dk. 89), Daniel Ramirez (Kadir Kaan Yurdakul dk. 83), Moryke Fofana (Muhammed Enes Kiprit dk. 89), Bede Amarachi Osuji (Wriedt Kwasi Okyere dk. 54)

Yedekler: Eren Karataş, Kazım Can Kahya, Umut Erdem, Birkan Yılmaz, Muhammet Ensar Akgün

Teknik Direktör: Çağdaş Çavuş

Goller: Pedrinho (dk. 45+4) (Kocaelispor), Daniel Ramirez Fernandez (dk. 58), Oğuz Gürbulak (dk. 71 pen.) (Manisa FK)

Kırmızı kartlar: Aaron Appindangoye (dk.2), Oğulcan Çağlayan (dk. 90+2) (Kocaelispor), Mamadou Cissokho (dk.18) (Manisa FK)

Sarı kartlar: Ryan Mendes, Josip Vukovic (Kocaelispor), Philip Gameli Awuku, Oktay Gürdal, Daniel Ramirez (Manisa FK)

Kategoriler
Süper Lig Haberleri

Şarkıcı Bayhan’dan Kocaelispor camiasına jest

Tredyol 1.Lig ekiplerinden Kocaelispor’un taraftarlarının haftalardır maçlarda söylediği ’Tiryakinim’ isimli şarkıyı seslendiren Bayhan, Manisa FK maçı öncesinde tribünlerle buluştu.

Trendyol 1. Lig ekiplerinden Kocaelispor’un iç saha maçlarında haftalardır taraftarın seslendirdiği ’Tiryakinim’ isimli şarkıyı yeniden söyleyen şarkıcı Bayhan, Manisa FK maçı öncesinde stadyumda mini konser verdi. Eski şarkılara kattığı kendi yorumuyla kitlelerin sevgisini kazanan Bayhan üç şarkılık mini konserinde tribünleri tek tek dolaştı, taraftarla bütünleşti.

Bayhan: “Bundan sonra Kocaelispor’u takip edeceğim”

Mini konserin ardından basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Bayhan, “Herkes çok güzel ve çok içten. Hepimiz aynıyız, birbirimizden farkımız yok. Ben onların ailelerinden biriyim. Dolayısıyla bu çok değerli bir duygu. Sevmektir esas olan. Kocaeli taraftarı çok samimi, tamamen aile bütünlüğünde. Takımını ve yolculuğunu benimsemiş, bu çok değerli. Hodri Meydan sözünün hakkını veriyor. Burada olmaktan çok mutluyum. Kocaelispor için şarkı ya da marş besteleyebilirim ama şu anda farklı bir atmosferdeyiz. Bestelemek başka bir adrenalin gerektiriyor. Ama sözüm olsun. Kocaelispor’un inandığı yolda devam etmesini diliyorum. İnanılırsa, çalışılırsa ve kararlı olunursa başarılır. Samimiyetle söylüyorum, benim çok futbol bilgim ve takip ettiğim takım yok. Kocaelispor’u bu bağ sebebiyle takip etmeyi düşünüyorum” dedi.

Bayhan’dan Kocaelispor’a şarkı besteleme sözü

Taraftarın sevgilisi haline gelen Bayhan’ı ağırlayan Kocaelispor Başkanı Recep Durul ise teşekkür konuşmasında, “Kendisine teşekkür ederim. Taraftarımız çok mutlu oldu. Bayhan, Türkiye’de çok önemli bir yıldız. Şarkıları bizi motive etti. İnşallah bu maçı Bayhan’ın şarkılarıyla kazanacağız ve kazanma alışkanlığı oluşturup yolumuza devam edeceğiz. Şampiyon olduğumuzda ise Bayhan’ı tekrar davet edeceğiz” diye konuştu. Bayhan’ın şarkı veya marş sözüyle ilgili olarak da Başkan Durul, “Bayhan Bey şarkı besteleme gibi fikriniz varsa lütfen bir an önce çalışmalara başlayalım. Teşekkür ediyoruz. Ayağınıza sağlık, iyi ki varsınız” ifadelerini kullandı.

Telefon
WhatsApp
Exit mobile version